משלחת החמאס תצא היום לשוחח עם המתווכים בקהיר

חדשות קול חי No Comments on משלחת החמאס תצא היום לשוחח עם המתווכים בקהיר

לאחר שחמאס הציגו את דרישותיהם לעסקה, ראה"מ נתניהו מסר אמש הצהרה בה אמר כי דרישות החמאס הזויות: "כניעה לדרישות ההזויות של חמאס לא רק שלא תביא לשחרור החטופים – אלא תזמין טבח נוסף". המזכיר האמריקני בלינקן הגיב כי "עדיין ניתן להגיע להסכם". משלחת בכירי חמאס תצא היום לקהיר להמשיך את השיח עם המתווכים

מנהיגי חמאס הנייה סינוואר צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נמשך המשא ומתן בין ישראל לחמאס באמצעות המתווכים לשחרור החטופים הישראלים: בכיר חמאס, אוסאמה חמדאן, הודיע כי משלחת מארגונו בראשותו של ח'ליל אל-חיה, סגנו של יחיא סינוואר, תצא לקהיר כדי להמשיך את השיח עם המתווכים על העסקה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אמש כי מתשובת חמאס נראה כי ארגון הטרור לא מעוניין בהמשך השיחות, אך עדיין נמשכים המגעים לשחרור החטופים. נתניהו אמר עוד כי שחרור מחבלים רבים עם דם על הידיים יזמין טבח נוסף בישראל. עם זאת, נתניהו טרם מסר את תגובתה הרשמית של מדינת ישראל שתימסר רק לאחר ישיבת קבינט המלחמה.

גם אחר תגובת החמאס והצהרת ראה"מ נתניהו, מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן אמר אמש כי "עדיין ניתן להגיע להסכם". בלינקן יסיים היום את ביקורו בישראל במהלכו ניסה לסייע בקידום המשא ומתן לשחרור החטופים, בלינקן גם קידם את הדרישה האמריקנית מישראל להמשיך ולהכניס סיוע הומנטירי לעזה.

עוד אמר אתמול בלינקן כי העובדה שישראל חוותה דה לגיטימציה בשעה לאוקטובר לא מצדיק עשיית דה לגיטימציה כזו לפלסטינים במלחמת חרבות ברזל.

במקביל; נמשכת הפעילות הצבאית ברצועת עזה: ביממה האחרונה עצרו הכוחות עשרות מחבלים וחיסלו כמה נוספים שניסו לפגע בכוחות הפועלים ברצועה. על פי דיווח פלסטיני לפחות ארבעה עשר נהרגו בתקיפה ישראלית על שני בתים ברפיח.



0 תגובות